Farklı Model Katkatlı Bayan Bere Yağılışı



Katkatlı Bayan Bere Kullanılan Malzemeler :

1 yumak renk zevkinize uygun iplik
 5 ya da 6 numara şişler.

Berenin yapılışı :

 Beremizi 0-2 yaş  için öreceksek, 40 ilmekle başlıyoruz bereyi.3-4 yaş için, örecek isek 50 ilmekle başlıyoruz.Yetişkin bir bayan için ise beremize, 85 ilmek ile başlıyoruz.Bereni ilk 5 sırasını 2 düz 2 ters örgü şekilinde yani lastik yapıyoruz.Lastik bittiktensonra, düz örgü ye başlıyoruz. 5 sıra boyunca hep düz ördükten sonra aynı şekilde 5 sıra da ters örgü yapıyoruz..toplamda ters düz şeklinde  35 sıra  ördükten sonra kesim yapmaya başlıyoruz. ilk olarak 2 sırada 1 kesip devam ediyoruz. Sonrasında her sırada kesip devam edip, beremizi bitiriyoruz. Kenarını dikişle dikip, tepesini aynı şekilde dikişle diktiyoruz.Beremiz Kullanıma hazır durumdadır iyi günlerde kullanmanız dileğiyle

6 yorum:

  1. Bu ornege gore bir sapka ordum cok da guzel oldu. Hem kolay hem kisa surede bitiyor hem de gayet güzel görünüyor. Paylaşım için çok teşekkürler. Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Bütün çabamız sizlere hizmet etmek hizmetten faydalandığınızı görmek bizleri mutlu etti Daha güzel modellerle karşınızda olmayı ümit ediyoruz mutlu günlerde kullanmanız dileğiyle

    YanıtlaSil
  3. Merhaba.. Bu güzel bere modeli ve yapılışı için teşşekürler .. Çok beğenerek başladım vee 35 sıraya kadar geldim ... Ama şu kesme işlemi konusunda hiç bişey anlamadım.. 2 sırada 1 kesme kaç sıraya kadar ve kesme işlemi başladımı sondamı ... sonraki her sırada kesme işlemi kaçıncı sırada yada kaç ilmek kalınca başlanıcak... bu kesme işini daha ayrıntılı anlatırsanız bere mi tamamlayabilceğim.. şimdiden teşekkürler

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ayşe hanım ördüğünüz berenin büyüklüğüne göre berede bulunan kesme işlemleri farklılık göstermektedir kaç ilmek başladınız ve kaçıncı sıraya kadar ördüğünüzü yorum olarak iletirseniz size yardımcı olmaya çalışırım..
    Teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Merhaba ; ben bereme 105 ilmek başladım... (ilk 5 sırasını 2 düz 2 ters örgü şekilinde yani lastik yapıyoruz.Lastik bittiktensonra, düz örgü ye başlıyoruz. 5 sıra boyunca hep düz ördükten sonra aynı şekilde 5 sıra da ters örgü yapıyoruz..toplamda ters düz şeklinde 35 sıra ördükten ) buraya kadar anlatıldığı gibi yaptım... aslında ben biraz daha 5 sıra düz 5 sıra ters grubunu yapmak uzatmak istiyorum.. sizce şimdi ne kadar daha yapıp nası keseceğim..

    YanıtlaSil
  6. 35 sıra ördükten sonra hemen 2 sıra örüp 1 kesim yapıyoruz bu ilk kesme işleminden sonra her sırada bir kesme işlemine devam ediyoruz kesme işlemine devam ettiğimizde zaten sonunda bere bitmiş oluyor ...Eğer kesme işleminden önce bir 5 sıra daha yapmak istiyoriseniz ilave olarak 5 sırada tam tersi yapmak zorunda olursunuz yani toplamda 10 sıra yaparsınız ve ilk kesme işlemine 10 sıra ördükten sonra başlarsınız..Umarız yardımcı olmuşuzdur...

    YanıtlaSil